شرح وظایف مرکز امور مدرسان

  • تدوین آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با مدرسان علمی کاربردی و اعضاء هیأت علمی دانشگاه
  • برنامه‌ریزی برای ترفیع، ارتقا و توانمندسازی مدرسان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه
  • تهیه طرح بکارگیری نخبگان و خبرگان مهارتی در آموزش علمی کاربردی
  • اجرای طرح سطح‌بندی مدرسان دانشگاه
  • پیگیری، راهبری و انجام امور مربوط به  فرایند جذب مدرسان آموزشی و خبره/تجربی
  • صدور کد مدرسی متقاضیان تدریس دارای صلاحیت علمی و عمومی
  • تایید نیازسنجی و اعتبارسنجی نیاز استان‌ها به مدرس آموزشی و خبره/ تجربی موضوع فراخوان‌های دوره‌ای جذب مدرسان آموزشی و خبره
  •  انجام امور مربوط به ترفیع، ارتقا و اعمال مدرک اعضاء هیأت علمی مطابق با مقررات وزارت عتف و اسناد مصوب دانشگاه
  • صدور کد مدرسی پس از تایید صلاحیت علمی و عمومی برای روسا و سرپرستان مراکز آموزشی علمی کاربردی پس از تصویب در هیأت اجرایی جذب دانشگاه
  • نظارت بر کیفیت عملکرد مدرسان علمی کاربردی و پالایش ادواری مدرسان
  • برنامه‌ریزی شرکت اعضاء هیأت علمی دانشگاه در فعالیت‌های پژوهشی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدرسان
  • طراحی و اجرای جشنواره مدرسان نمونه و انتخاب مدرسان نمونه دانشگاه در سطوح استانی و کشوری
  • برنامه‌ریزی برای انجام امور رفاهی مدرسان علمی کاربردی
  • سازماندهی دوره‌های تربیت مدرس و نظارت بر حسن اجرای آن
  • طراحی و تدوین دوره‌های تربیت مدرس علمی کاربردی و نظارت بر اجرای عملکرد مجریان دوره‌ها در راستای بازآموزی و توانمندسازی مدرسان دارای بنیه علمی و مهارتی برابر قوانین و مقررات و ضوابط مصوب مراجع ذیصلاح
  • شرکت در کمیسیون‌ها، سمینارها و جلسه‌های مختلف حسب دستور و تهیه گزارش‌های مورد نیاز جهت استحضار مقام مافوق و سایر امور محوله از سوی مافوق

آخرین ویرایش۱۶ فروردین ۱۴۰۱